Найбільше звернень стосуються соціальної підтримки населення та внутрішньо переміщених осіб, вирішення проблем у галузі житлово-комунального та дорожнього господарства, охорони здоров’я і декомунізації.
Найпоширеніша тема звернень – соціальна (41%). Зокрема більше 600 заяв – стосовно оформлення та виплати державних грошових допомог, із них від ВПО – майже 500, щодо надання гуманітарної допомоги – більше 500, матеріальної підтримки – близько 150.
На загальнообласному тлі частка соціальних запитів по Полтавському району становить практично 60%.
Кожне третє звернення стосувалося питань ЖКГ. Це – нарікання на відсутність чи неякісне надання комунальних послуг – більше 200 звернень, а також щодо взаємовідносин з надавачами цих послуг, ремонту будинків, доріг, прибудинкових територій. Найбільшу частину питань сфери становили скарги на непрацюючі ліфти в обласному центрі – кожне третє повідомлення.
Загалом, найактивнішими були мешканці Полтави – більше 2 тисяч звернень або майже 65 відсотків від загальної кількості по району. Близько 100 повідомлень надійшло від громадян із Зіньківської, Карлівської та Кобеляцької громад. Найменше – Коломацької та Ланнівської
За підсумками розгляду заяв і скарг у більшості випадків надали письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено. Отримано близько 20 подяк.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення.
Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.