Від початку року кількість соціальних питань наблизилася до 4 тис., а їх частка становить близько 40 відсотків від загальної кількості усіх отриманих контактним центром звернень.
Найбільше заяв і скарг – про призначення, тривалий розгляд документів, затримку з виплатою чи відмови в призначенні державних грошових допомог. Кожне друге таке звернення надходить від ВПО. Прохання про надання гуманітарної допомоги порушуються в кожному третьому.
Часто жителів громад зверталися за матеріальною допомогою для вирішення особистих проблемних ситуацій – більше 300 заяв, близько 200 звернень уже отримано щодо призначення і виплат пільг та субсидій.
Окремі, найбільш вразливі категорії громадян, зверталися щодо влаштування до будинків-інтернатів, оформлення догляду за ними на непрофесійній основі – майже 100 заяв.
Соціальні питання є актуальними для усіх районів і громад Полтавщини.
За підсумками 7,5 місяців опрацьовано близько 90 відсотків цих звернень. Переважну більшість порушених питань вдалося вирішити за рахунок надання гуманітарної і матеріальної допомоги в громадах, виплати соціальних допомог тощо.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.