Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 120 дзвінків, у тому числі кожний шостий від внутрішньо переміщених осіб.
Враховуючи стабілізацію ситуації з постачанням електроенергії та демонструючи відключення протягом цього тижня, продовжилася тенденція до зменшення і загальної кількості дзвінків і скарг у сфері ЖКГ.
Почастішали дзвінки щодо соціального захисту. Так, кожне лікування звернення стосувалося надання матеріальної або гуманітарної допомоги, отримання державних грошових виплат, зокрема родинам з числа ВПО.
Серед питань житлово-комунального господарства основними стали проблеми з оплатою комунальних послуг, у першу чергу – за споживання електроенергії, проведення перевірок правильності роботи лічильників обліку електроенергії, контрольного зняття показів тощо.
Також надходили звернення щодо ремонту автомобільних доріг, як державного так і місцевого значення, вирішення проблемних питань у сфері земельних відносин та медичного обслуговування.
деякі зверталися жителі Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Лубенської, Миргородської, Новосанжарської громад.
Із майже 225 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг понад 100 заявників отримали письмові відповіді з обґрунтованими роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби можна зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot .
Підпишіться, щоб отримувати листи.