• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

За перше півріччя 2025 року до контактного центру надійшло більше 4 тис. звернень

14 липня 2025, 10:14

  • Апарат
Контакт Центр

За пів року обласний контакт-центр при Полтавській ОВА опрацював близько 3 тис. дзвінків та понад 4 тис. звернень. Переважно заявників турбували питання щодо житлово-комунального господарства та соціальної сфери. Про це розповів т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимир Когут.

Більше 80 заявок отримано на лінії з питань рекрутингу та для родин мобілізованих. У переважній більшості випадків інформацію чи роз’яснення заявникам було надано відразу. А ті питання, що потребували додаткового вивчення, сформовані у відповідні звернення – всього близько 750.

Від початку року спостерігається стабільна тенденція – домінуючою залишається тематика соціального захисту населення – 1,3 тис., або кожне третє звернення. Переважали прохання, щодо призначення і виплати різного виду державної грошової підтримки – більше 600, у тому числі для ВПО – майже 200, а також надання гуманітарної і матеріальної допомоги – близько 500 заяв.

Не менш важливою є тема житлово-комунального господарства області. Майже 20 відсотків або близько 900 звернень стосувалося саме даної тематики. Як правило, переважали зауваження користувачів комунальними послугами щодо їх неякісного надання чи відсутності. Насамперед, електропостачання – кожне третє повідомлення цієї тематики. Газу, опалення чи води – понад 130 скарг.

Серед іншого, досить частими були прохання про врегулювання різноманітних ситуацій у сфері охорони здоров’я, благоустрою, аграрної політики та декомунізації.
Лідерами за кількістю звернень, традиційно, стали Полтавська, Кременчуцька, Лубенська, Миргородська громади.

Близько 85 відсотків заяв та скарг було опрацьовано місцевими громадами та органами влади. Заявникам надіслано письмові відповіді з роз’ясненнями, практично кожне шосте – вирішено позитивно. Зафіксовано понад 40 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.
Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

Поділитись

Теги

контакт-центр
Володимир Когут

Новина за темою

Продовжує працювати гаряча лінія для членів родин мобілізованих та загиблих захисників і захисниць Полтавщини
14/07/2025
Звернення онлайн до органів влади – простий спосіб бути почутим
14/07/2025
До контактного центру Полтавської ОВА надійшло 56 звернень з питаннь аграрної сфери
14/07/2025

Останні новини

Більше новин
Соціальна послуга догляду вдома – одна з найбільш затребуваних серед вразливих категорій населення області Соціальна послуга догляду вдома – одна з найбільш затребуваних серед вразливих категорій населення області
04/08/2025
Гадяцька ТГ підписала Меморандум про співпрацю з Широківською ТГ Дніпропетровської області
04/08/2025
Спортсмен із Полтавщини Юрій Сиров здобув «бронзу» на змаганнях «Київ Незламний»
04/08/2025
єЧерга для вантажівок: затверджено нові правила функціонування системи
04/08/2025
Один із найважливіших вимірів відбудови – відновлення людського капіталу – Олена Зеленська під час виступу на Українсько-японському форумі
04/08/2025
Спортсмени з Полтавщини вибороли «бронзу» на чемпіонаті Європи з волейболу сидячи
04/08/2025
Уряд розширив грантову програму «Власна справа»: грант для бізнесу на відкриття дитсадка або центру розвитку дитини
04/08/2025
Службове житло для лікарів, які працюють у сільській місцевості – як отримати
04/08/2025
На Полтавщині відбувся Фестиваль здоров’я «Свято меду»
04/08/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту