Питання соціального захисту населення та ЖКГ надходили в рівних кількостях – по 53 і разом становили майже 60 відсотків від загального обсягу зафіксованих звернень.
Тематика цих повідомлень є незмінною протягом усього часу. У сфері житлово-комунального господарства це: відсутність відповідних комунальних послуг, а найбільше електропостачання – майже кожне друге. Також, озвучувалися зауваження від мешканців громад щодо необхідності виконання ремонтів будинків, внутрішніх мереж, прибудинкових територій тощо. Актуальними є протиріччя з надавачами послуг електро- та газопостачання в частині спожитого обсягу та розрахунків.
Серед соціальних питань у майже 50 відсотках випадків озвучувалася зауваження щодо виплати соцдопомог, у тому числі особам зі статусом ВПО. Реєструвалися заяви з проханнями про надання гуманітарної і матеріальної підтримки.
Також, мешканців області хвилювали і питання зі сфери охорони здоров’я, освіти та благоустрою автомобільних доріг.
Найбільш активними стали заявники з Полтавської, Кременчуцької, Карлівської, Лубенської та Глобинської ТГ.
Із 185 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг 175 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.